marți, 15 februarie 2011

Iarna nu se mai sfarseste

Imi doresc sa se termine cu frigul!! Dar inca n-a venit martie! M-am saturat de caciula, fular si palton! Imi doresc culori si frunze! Poate de aceea am hotarat sa pun acest mic Topflappen astazi!  Poate va place si voua!! Fireste nu exista denumire in romana pentru el, caci traditia de a avea astfel de lucrusoare pentru cratite nu exista. Toata lumea ma intreaba, dar pentru ce sunt aceste crosetele! Iata sa-ti impodobeasca universul din bucatarie si sa fie si de folos, cand scoti o tava din cuptor sau iei o oala de pe foc. Cautati voi o denumire adecvata in romana pentru ele, eu n-am gasit.

Un comentariu:

  1. ...n-ai spus tu 'crosetele?
    ...atunci ce-ar fi sa le spunem: 'crosetele bucataresti termoizolatoare si manoprotectoare' ?
    :)... tu astepti primavara si afara a-nceput azi din nou sa fulguiasca...life is life... dar imi place cum te joci cu culorile...parca fac si gripa mai suportabila... eu inca n-am servit...in schimb sunt abonata la sinuzita si sunt ca drogata, mai mult de 50% din timp se cam invarte totul in jurul meu...daca danseaza insa culorile in fata ochilor mei nu ma mai deranjeaza...;)

    RăspundețiȘtergere